Rabu, Disember 28

Echa & Nur Nelisa Dengki!



Hye reader(s) . Walaweii , Ain dh hilang sabar dh nih tetiba je ada dua ekor monyet dtg blog Ain then buat macam-macam . Blog Ain lawa sgt ke sampai Nelisa dan Echa kata mcm-mcm ataupun entri Ain sengal sangat sampai dorang nak tulis ! . Fake !

Dari Echa!


Blog nih gila? Kenapa Echa dtg , blog nih tak cantik ? Apa Ain kesah !

Yang pulak dari Nur Nelisa yg sesat !




Nur Nelisa blog nih gila kan ! Yeah , mmg gila sampai Ain tulis pasal Nelisa yg gila! Blog Ain gila tak cun . Memang pun . Sbb tu Nelisa sbb dtg sini !
Yg nih pun dari Nelisa !



Jelouse sbb apa? Gemuk? Allah yg cipta terima lah seandainya dgn ikhlas :')

Sincere advice,
Nuru Ain

Thankyou :)


2 ulasan:

Hajar berkata...

sabar :) kite pon kena . try tengok kat shoutbox kite . ayat macam bangang . pompuan tuh batak hot . biasalah . blog dia HITAMMMMMM . BURUK GILAAAAA !

ain berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.