Khamis, Jun 9

Malu

Assalammualaikum

Helohelo , okay cerita ni sebernanya dah lama kot , kot la time ni time periksa sebelum cuti sekolah . Seriously aku malu gila in BI shamed kot betul ke tak ahh aku tak tahu la . Okay this cerita pasal aku , huh of coz la pasal aku blog ni pun aku punya . Bengong kejap . Adoiidoiii

Okay , time periksa aku duduk sebelah lelaki cikgu yang suruh erk jangan fikir aku pulak yang mengatai sambung balik duduk sebelah lelaki sebelah lelaki tu ada orang duduk nama dia bermula dari huruf H tak boleh nama penuh pastu orang dia sekali tak time periksa pun tak datang pelikk yang H ni duduk la depan sebab orang R tak datang.

Then orang H dah duduk , orang N pulak duduk kat tempat H , time tu periksa dah nak start kot tapi aku dengan kawankawan aku sebuk lagi tengah mainmain . Cikgu cakap la macam ni tau *okay dah boleh start murid islam baca dua* aku bagi la pastu yang N dan A ni pulak padangpadang aku .

Aku buat bahasa isyarat sambil baca doa N dan A ni cakap la macam *lama gila kau baca , dah berapa minit ni * seriously ain baca tak la lama sangat sesaat je kott :) Dorang padang aku buat aku maluuuu ^_^ Hheheh :p

Kalau korang rasa boring ke or whatever la kan just senyumsenyum kambing tau :P lol
K la byebye get to go because i want sleep :-)
Good Night All
I Lap You All :P

Tiada ulasan: