Jumaat, Jun 24

Happy :)

Assalammualaikum :)


Halohaloo all , semalam hari jumaat happy gila sebab semalam time agama tak belajar . Aku ngan kawan aku duduk la ramairamai . First , duduk tu diamdiam je then kawan aku lelaki nama dia ali afiq cakap la macam ni *wei , aku suka doh cara yuna macam selendang tuh * then aku cakap la *owh , cam tu senang je kau lilitlilit * aku tunjukkan reaksi muka n caracara pakai menggunakan tudung sekolah :) Dorang semua gelak aku pun gelak la sekali dorang kate aku glak mcm tk cukup nafass :) .


Then habis waktu KH rehat macam biasa pastu masuk kelas ada BI pulakk , duduk kat dewan baru .. Duduk tu cikgu sruh naik kitaorang naik la then dah naik kelas kitaorang gila bising thp babun . Pastu cikgu masuk kitaorang pun buatbuat baik pastu cakap cakap la skitt .


Kawan sebelah aku ckp la * wei nnti ade tkar klas kan * aku pun ckp la * tk thu * pastu kawan sebelah aku panggil org dpn dia . Dia panggil la cam ni *faizul faizull , wei nnti ade ke tkr klas * Yg faizul ni ckp la kat cikgu cam ni * teacher nnti ade ke tkr kelas *teacher pun ckp la * takde sebb teacher tknk kamu berpecah* Aku org yg gilagila happy thp babun kott :)

Hahah :) k LA BYEBYE

kalau tak best abaikan je :)

sekiannn

Tiada ulasan: